پربازدید الان گوگل
پربازدید الان گوگل

پربازدید الان گوگل

اولین حضورغیر رسمی ایران در المپیک چه سالی بوده است؟ 1-96 آتن 2-76 بارسلونا

اولین حضور غیر رسمی ایران در المپیک چه سالی بوده است؟ - خبر فوری

khabarforii.blogsky.com/.../اولین-حضور-غیر-رسمی-ایران-در-المپ...
اولین حضور غیر رسمی ایران در المپیک چه سالی بوده است؟ دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 22:47. اولین حضور غیر رسمی ایران در المپیک چه سالی بوده است؟ برچسب‌ها: اولین حضور غیر رسمی ایران در الم. (0 لایک). نوشته شده توسط ایمی | چاپ یادداشت. نظرات (0).
37 secs ago - اولین حضور غیر رسمی ایران در المپیک چه سالی بوده است؟

تاریخچه حضور ایران در المپیک(1)

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=71752
Aug 6, 2008 - به گزارش گروه ورزشی تبیان، المپیک بصورت رسمی در سال 1896 در آتن آغاز شد ولی ایران تا سال 1936 در بازی ها شرکت نکرد. ... همچنین در جدول مدال آوران نام جعفر سلماسی به عنوان اولین مدال آور ایرانی در بازی‌های المپیک ثبت شده است. .... عبدالله مجتبوی نماینده ایران در وزن 73 کیلوگرم بود که با شکست غیر منتظره مقابل ویلیام اسمیت از ایالات متحده، علی رغم کسب پنج پیروزی به مدال برنز رسید. در وزن ...

اولین مدال آور ایران در بازی های المپیک کیست :: جدیدترین اخبار روز

news99.blog.ir/post/اولین-مدال-آور-ایران-در-بازی-های-المپیک-کیست
Oct 3, 2015 - اولین حضور رسمی کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک مربوط به بازی‌های 1948 لندن می شود. ... کمترین تعداد مدال ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک به رنگ طلا بوده است. ... او اولین ورزشکار طلایی ایران در المپیک بود. ... ورزش ایران در اولین سالی که به صورت رسمی و در قالب کاروان وارد بازی های المپیک شد، به مدال برنز دست یافت و تا کنون به جز بازی‌های .... عبدالله مجتبوی نماینده ایران در وزن 73 کیلوگرم بود که با شکست غیر منتظره مقابل ویلیام اسمیت از ایالات متحده، علی رغم کسب ...
از آنجائیکه دامنه فعالیتهای ورزشی ایران در سالهای یاد شده رو به گسترش گذاشته بود و هماهنگی و برنامه ریزی برای ورزشهای مورد علاقه جوانان ... 1325) به عضویت رسمی ایران در این جرگه جهانی رأی موافق دادند و متعاقباً ایران توانست اولین هیئت ورزش را به بازیهای المپیک 1948 اعزام نماید. ... این کمیته که سازمانی است مستقل، غیر انتفاعی و دارای استقلال مالی بر اساس ماده واحدۀ مصوب نوزدهم تیر ماه یکهزار و سیصد و ... 17- تشکیل جلسات مشورتی رؤسا و دبیران فدراسیون های ملی با حضور هیئت اجرایی کمیته.

38 مدال آور ایران در 15 دوره المپیک + جدول - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/.../38-مدال‎آور-ایران-در-15-دوره-المپیک-جد...
Jul 17, 2012 - اولین حضور رسمی کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک مربوط به بازی‌های 1948 لندن می شود. ... کمترین تعداد مدال ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک به رنگ طلا بوده است. ... او اولین ورزشکار طلایی ایران در المپیک بود. ... ورزش ایران در اولین سالی که به صورت رسمی و در قالب کاروان وارد بازی های المپیک شد، به مدال برنز دست یافت و تا کنون به جز بازی‌های 1988 کره جنوبی در تمام ... غیر قابل انتشار: ۰.
Jul 16, 2016 - اولین حضور رسمی کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک مربوط به بازی‌های ۱۹۴۸ لندن می‌ شود. ... وی اولین ورزشکار طلایی ایران در المپیک بود. ... در کل اینکه کمترین تعداد مدال ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک به رنگ طلا بوده است. ... ورزش ایران در اولین سالی که به صورت رسمی و در قالب کاروان وارد بازی های المپیک شد، به مدال برنز دست یافت و تا کنون به جز بازی‌های ۱۹۸۸ کره جنوبی در تمام ادوار این .... پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.